Met de laatste prik in mijn linkerarm - Reisverslag uit Holwierde, Nederland van Laura Jacobs - WaarBenJij.nu Met de laatste prik in mijn linkerarm - Reisverslag uit Holwierde, Nederland van Laura Jacobs - WaarBenJij.nu

Met de laatste prik in mijn linkerarm

Door: Laura Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Juli 2014 | Nederland, Holwierde

Met de laatste prik vers in mijn linkerarm, vertrek ik al over een kleine drie weken. Eind mei het ticket geboekt, en nu is het al bijna zover! De tijd ging sneller dan ik vooraf had verwacht. Vanaf mijn vertrek op elf augustus probeer ik via waarbenjij, waar mogelijk, jullie op de hoogte te houden van mijn reisavontuur in Thailand en Vietnam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4915

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 12 September 2014

33 dagen Thailand en Vietnam

Landen bezocht: